Aby zrozumieć cennik prowadzenia kampanii Ads (AdWords), należy rozróżnić dwa najistotniejsze pojęcia:
- Środki na Ads (AdWords) – to kwota jaka zostanie wykorzystana na prowadzenie kampanii w Google, czyli na linki sponsorowane. Internauta klikając w reklamę będzie pomniejszał pulę środków do wykorzystania. Cena za kliknięcie jest ustalana na podstawie jakości reklamy oraz aukcji przeprowadzonej pomiędzy reklamodawcami. Więcej o zasadach działania systemu aukcyjnego znajduje się na stronie O Ads (AdWords). Cała kwota trafia do Google.
- Cena za prowadzenie kampanii – to nasze wynagrodzenie za pracę włożoną w przygotowanie i optymalizowanie kampanii.
Twoja Wpłata na kampanię | Środki Ads (AdWords) (na kliknięcia) | Usługa |
---|---|---|
549 zł | 350 zł (+ kupon dla nowych kont) | 199 zł |
699 zł | 450 zł (+ kupon dla nowych kont) | 199 zł |
849 zł | 550 zł (+kupon dla nowych kont) | 299 zł |
1249 zł | 850 zł (+kupon dla nowych kont) | 299 zł |
1949 zł | 1500 zł (+kupon dla nowych kont) | 399 zł |
od 1999 zł | 1500 zł (+kupon dla nowych kont) | od 399 zł |
Podane ceny są cenami netto i należy doliczyć 23% podatku VAT.
Jaki budżet będzie odpowiedni dla Ciebie ?
-
- Lokalny rynek – Kampanie małe, temat niszowy lub skierowane tylko na rynek lokalny. Reklama tylko w wyszukiwarce Google. Najczęściej używane frazy typu “usługa miasto” np. “serwis agd bielsko”.
- Rynek krajowy – Kampanie na popularne frazy ukierunkowane na cały kraj lub rynek lokalny. Reklama do wyszukiwarki Google i sieci partnerskiej (Gmail, You Tube i inne serwisy partnerskie), w tym Remarketing !
- Duże Kampanie – Skierowane na kraj lub świat. Kampania mogące wymagać automatyzacji jak np. Sklepy internetowe. Skierowane na różne media.
Każde wyzwanie traktujemy indywidualnie, a w cenniku usług nie wszystkie pozycje możemy umieścić. Jeśli nie znalazłeś interesującej Cię usługi, to oznacza jedynie, że musisz się z nami skontaktować.